CPEx Audience

Czech Publisher Exchange vám nabízí  kromě standardních možnosti cílení na vybrané plochy také cílení na uživatele s konkrétním profilem – CPEx Audience.

Co říkají o CPEx Audience zákazníci:

„V kampani Travelportal.cz na prodej zájezdů měla publika CPExu ještě lepší konverzní výkon než dlouhodobě nejvýkonnější display zdroj (behaviorální cílení na Seznamu). V kombinaci s retargetingem byl post-click konverzní poměr srovnatelný s PPC inzercí.“ 
Dan Kafka, majitel a ředitel, Fragile Media

„Audience buying je skvělým způsobem přivádění nových a relevantních návštěvníků do internetových obchodů našich klientů. Při vhodně zvoleném publiku správném nastavení kampaně mají dle našich zkušeností kampaně nižší bounce rate, vyšší konverzní poměr a také vyšší míru prokliku.“ 
Denis Wanča, RTB Manager, Acomware

„Cílení na publika CPExu výrazně zvyšuje relevanci reklam, a tedy i kvalitu návštěvnosti stránek našich klientů. Proto se snažíme je v kampaních často využívat.“ 
Miloš Kriššák, Performance Display Manager, H1.cz

„Při nákupu audience targetingu u CPExu jsme dosáhli dobrých výsledků srovnatelných s retargetovacími kampaněmi.“ 
David Bauckmann, spolumajitel, Effectix

„Omnicom od počátku úzce spolupracuje s CPEX v oblasti segmentace dat pro cílení kampaní a velice oceňuje aktivity CPEX na poli práci s (z naší perspektivy) 3rd party daty, která českému RTB ekosystému doposud velice chyběla.“ 
Jan Poštulka, Head Digital Strategist, Omnicom Media Group

Jak to funguje?

CPEx sbírá pomocí analytického nástroje Adobe Audience Manager data o pohybu uživatelů z více než 80 webů českého internetu, které měsíčně navštíví přes 5 miliónů unikátních uživatelů. Na základě těchto dat pak tvoří inzerentům na míru konkrétní publika. Pokud např. přijde módní značka se zájmem o cílení na mladé ženy se zájmem na módu, dokážeme pro ni vytvořit publikum na základě častých návštěv módních sekcí našich webů jako jsou módní sekce Ona iDNES, rubrika Móda a krása na Žena.cz, móda na Blesku pro ženy, móda na Dáma.cz nebo móda na Kafe.cz. Díky širokému spektru zapojených webů s vysokou návštěvností dokážeme inzerentům nabídnout vysoce relevantní publika.

Jaké výhody má cílení na publika?

Díky cílení na publika dokážete zasáhnout relevantní uživatele s mnohem vyšší efektivitou než při standardním cílení na umístění. Díky tomu jsou kampaně cílené na publika účinnější – ať už jde o míru prokliku, kvalitu návštěvnosti či konverzní poměr.

Jak se spouští reklamní kampaň, cílená na tato publika na webech CPExu?

Kampaně inzerenti nebo agentury realizují přes DSP (Demand Side Platform) stejně jako jiné kampaně. V DSP se pouze k dané aktivitě přiřadí deal id, které pro inzerenty připraví CPEx na základě zadání klienta.

K nákupu konkrétního publika stačí následující 3 kroky:

  1. Máte-li zájem o cílenou inzerci, napište nám, jaké publikum vás zajímá (např. lidé, kteří mají psa, ženy 25–40 let, zájemci o koupi auta nebo lidé, kteří chtějí jet na dovolenou atp.).
  2. CPEx pro vás připraví dané publikum. Některá publika mohou být k dispozici okamžitě, pokud jde o úplně nové publikum, trvá jeho vytvoření cca. týden. Až bude publikum připravené, zašleme vám deal id.
  3. Deal id přidáte ve svém DSP k aktivitě či kampani, kterou chcete své publikum oslovit. V tom okamžiku můžete začít nakupovat imprese.

V rámci spolupráce vám samozřejmě poskytneme plnou podporu a budeme s vám spolupracovat na optimalizaci kampaně tak, aby fungovala podle vašich představ.

Lze využít CPEx Audience i mimo weby CPExu?

Ano, od 11. prosince 2014 mají inzerenti k dispozici vybraná publika CPExu v nejpoužívanějším DSP na našem trhu – Adformu. Stačí vybrat příslušné publikum v záložce cílení (obrázek se po kliknutí zvětší):

Screen Shot 2014-12-11 at 11.29.26

Pokud máte zájem o konkrétní publikum, které v Adformu není, dejte nám vědět!

Podívejte se na představení a case study CPEx Audience:

Case study CPEx Audience od Fragile Media:


Máte-li zájem o CPEx Audience, kontaktujte nás!

Kontaktní osoba:
Matěj Novák, ředitel
matej zavináč cpex.cz