CASE STUDY – Next Generation IDs

Cookies 3. stran (C3S) jsou v současnosti nevyhnutnou složkou reklamního ekosystému. Bez nich nelze cílit reklamu nebo efektivně spravovat a optimalizovat kampaně. Už dnes jsou však C3S na internetu výrazně omezeny – momentálně hlavně v prohlížečích Safari a Firefox a brzy i v nejpoužívanějším prohlížeči Chrome. To tvoří poměrně velkou skupinu uživatelů, kterou dnes nelze pomocí programatických kampaní efektivně zasáhnout.

Jedním z řešení tohoto problému mohou být identifikátory, kterým v CPExu souhrně říkáme Next Generation IDs. Začátkem léta 2021 jsme v spolupráci s Adformem, agenturou Adexpres a Sazkou udělali test, který prokázal, že použití Next Generation IDs (v tomto případě ID5, PubCommon ID a Criteo ID) umožní inzerentům zasáhnout uživatele bez C3S a zároveň kampaň řídit a optimalizovat.

Podrobnější informace naleznete v prezentaci níže. V případě jakýchkoliv dotazů, nebo pokud by jste měli zájem o využití těchto IDs ve své kampani, obraťte se přímo na nás (lukas@cpex.cz)