CPEx Interscroller Ad

Produkční stav k září 2018

Formát CPEx Interscroller sleduje moderní trend uživatelsky ohleduplné a zároveň atraktivní reklamy. Zobrazuje se “pod obsahem stránky”, při pohybu obsahu se postupně po částech odkrývá. Je možné nastavit

  • různý poměr stran podkladového obrázku,
  • různý obsah pro mobilní a/nebo desktopovou verzi v jedné kreativě.
  • pohyb reklamy v protifázi, aby byla zobrazena celá i na malých displejích

Otevřením stránky https://www.cpex.cz/interscroller/ v mobilním nebo desktopovém prohlížeči si můžete ověřit vzhled interscrolleru na různých zařízeních – zobrazí se také jiná kreativa.
Kreativy interscrolleru vytvořené v oficiálním generátoru jsou kompatibilní s Adform DSP A Appnexus DSP, kompatibilitu s Doubleclick f.A. vyjednáváme.

Technická specifikace:

Obrázek kreativy o šířce minimálně 400px a maximálně 1100 px, o poměru stran blízkém 1:1,6.

Fyzická velikost souboru maximálně 250 kB.

Formální velikost kreativy, tj. rozměry zadávané v DSP, nutná pro správnou funkčnost kampaní v RTB, je 480 x 820 px. Kreativu je třeba zadávat jako Third Party Banner (skript třetí strany).

Ukázka:

První ukázka zobrazuje v desktopovém prohlížeči reklamu interscroller zafixovanou na střed, která je vhodná pro nižší obrázky nebo reklamy se sdělením umístěným ve středu grafiky. Druhá ukázka zobrazuje interscroller s nastaveným posunem v protifázi, který umožní zobrazit celou plochu reklamní grafiky i ve zmenšeném okně nebo na zařízení s nižším rozlišením.

V mobilním prohlížeči se obě reklamy zobrazí s variantním obsahem.

Máte-li k formátu CPEx Interscroller jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na samuel@cpex.cz nebo na telefonu +420 775 062 896.

Inventory

V současnosti je formát Interscroller dostupný v mobilních prohlížečích na webech vydavatelství Economia a v mobilních i desktopových pozicích webů vydavatelství CNC. Další pozice připravujeme.