Data CPEx Audience jsou nyní k dispozici v nejpoužívanějším českém DSP Adform

Praha, 11. prosince 2014 – Adform a Czech Publisher Exchange oznamují rozšíření spolupráce v oblasti RTB. Od dnešního dne je možné v Adform DSP cílit na uživatele nejen geograficky, podle typu zařízení, jazyka webového prohlížeče a dalších parametrů, ale i na základě chování uživatelů na internetu. Adform k cílení na konkrétní uživatele využívá lokální data Czech Publisher Exchange. Díky integraci Adform DSP s daty CPExu lze nyní v uživatelském rozhraní Adformu cílit na publika nejen na webech sdružených v síti Czech Publisher Exchange, ale i na všech webech zapojených do RTB ekosystému. Od spuštění je pro cílení k dispozici přes 60 segmentů, jejich počet se bude dále zvětšovat. Inzerenti mohou cílit dle sociodemografie (např. ženy 25–29 let), zájmů (např. matky s dětmi nebo sportovní fanoušci) a nákupních úmyslů (např. koupě televize).

„Nové možnosti cílení na konkrétní uživatelské profily přinášejí dříve netušené příležitosti pro zadavatele internetové reklamy. Inzerenti mají nyní možnost oslovit přesně definovanou skupinu svých potenciálních zákazníků, což přináší podstatné výhody především v akvizičních kampaních. Podle mého názoru jsme společně se CPExem učinili významný posun v možnostech, které RTB na našem trhu nabízí. Jsem velmi rád, že právě Adform se stal první DSP v České republice, která má integrována data o zákaznických segmentech více než 5 miliónů českých internetových uživatelů, kteří navštíví alespoň 1x za měsíc některý z webů sdružených v síti CPEx,“ říká Michael Štádler, Business Development Director pro Českou a Slovenskou republiku ve společnosti Adform.

„Nedostatek dat byl jednou z hlavních brzd rozvoje automatizovaného obchodování na našem trhu. Jsem velmi rád, že můžeme nabídnout inzerentům naše data pro cílení prostřednictvím Adformu, který má jednak historicky obrovskou zásluhu na rozvoji RTB v České republice a jednak je jednoznačně nejpoužívanějším DSP u nás. Věřím, že spolupráce mezi Adformem a CPExem výrazně napomůže dalšímu rozšíření RTB,“ říká Matěj Novák, ředitel Czech Publisher Exchange

O společnosti Adform

Adform je vedoucí technologickou společností v oblasti bannerové reklamy v Evropě se sídlem v Kodani. V současné době poskytuje služby pro více než 3 000 klientů v 35 zemích světa. Adform má aktuálně kanceláře v 15 zemích Evropy a v USA. Provozuje unikátní platformu zahrnující služby v oblasti ad-servingu display reklamy, rich media reklamy, videoreklamy, mobilní reklamy, dynamické reklamy, produktového targetingu a real-time biddingu. Adform je držitelem několika mezinárodních certifikátů, které potvrzují, že společnost splňuje mezinárodní standardy IAB pro ad serving a měření internetových kampaní. Technologie Adform zároveň splňuje požadavky v oblasti Data protection a ochrany osobních údajů.
Najdete nás na: http://www.adform.com, nebo nás sledujte na Twitteru http://www.twitter.com/adforminsider
Kontakt: Michael Štádler, Business Development Director, Adform, e-mail: michael.stadler@adform.com

O společnosti Czech Publisher Exchange

Czech Publisher Exchange je sdružení předních českých online vydavatelů, jehož členy jsou Mladá fronta, MAFRA, Economia, Czech News Center a AdActive. CPEx inzerentům zpřístupňuje reklamní plochy na více než 100 webech pomocí technologie RTB. Díky kombinovanému měsíčnímu zásahu více než 5 miliónů českých uživatelů (RU dle metodiky Netmonitoru) představuje největší nabídku kvalitních reklamních ploch v českém RTB.
Více informací najdete na https://www.cpex.cz/info/cpex-audience/.
Kontakt: Matěj Novák, ředitel Czech Publisher Exchange, matej@cpex.cz