CPEx blog /

IAB Europe: Economic Trends Forum

20. ledna 2022

Jaký je odhad výdajů na trhu digitální reklamy pro rok 2022?

Pod vedením Daniela Knappa, hlavního ekonoma IAB Europe, byl 30. listopadu 2021 zorganizovaný webinář, kde fórum ekonomických trendů představilo prognózu vývoje trhu na následující rok.

Víte, jaký je dlouhodobý odhad výdajů na reklamu pro rok 2022? V porovnání s rokem 2021 se nyní sice očekává nižší růst výdajů, ale i tak v porovnání s průměrem za roky 2012 – 2019 budou výdaje růst. Podívejte se na celý webinář, kde se podrobně dozvíte, co můžeme v roce 2022 na trhu digitální reklamy a marketingu očekávat.

Chcete vědět, kam se posouvá RTB?

Odebírejte náš newsletter!

Další články ze světa RTB

Novým výkonným ředitelem CPEx se stane Filip Hromek

Novým výkonným ředitelem CPEx se stane Filip Hromek

Czech Publisher Exchange (CPEx) hlásí změny ve vedení. Od 1. ledna 2025 se výkonným ředitelem společnosti stane Filip Hromek, který na této pozici nahradí Lukáše Šmola. Jednou z hlavních priorit pro nového ředitele bude rozšíření Czech Ad ID a zatraktivnit možnosti...

číst více

Case study: CPEx zvyšuje CTR pomocí AI audiencí

V digitální reklamě je datové cílení klíčovou součástí úspěchu. V CPExu jsme se rozhodli posunout hranice a využít umělou inteligenci a strojové učení pro dosažení ještě lepších výsledků. Ve spolupráci s Alzou jsme provedli A/B test, kde jsme porovnávali CTR původního...

číst více