CPEx blog

Držíme vás v obraze

Case study: Czech Ad ID – Proof Of Concept Test

Case study: Czech Ad ID – Proof Of Concept Test

Ve snaze vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu vzniklo Czech Ad ID jako společný projekt sdružení CPEx a společnosti Seznam.  V dubnu a květnu 2022 jsme v CPExu společně s Mediální skupinou MAFRA, agenturou GroupM a...

pokračovat ve čtení

Ohrožují cookies třetích stran soukromí?

Cookies třetích stran Téma cookies a cookies 3. stran má mnoho aspektů a je velmi těžké je zjednodušit a srozumitelně popsat. Toto je první ze série článků, které v CPEx vydáváme. Naším cílem je více vysvětlit dopady opatření, které se dnes přijímají, a také důsledky...

pokračovat ve čtení
Case study: Next-Generation IDs

Case study: Next-Generation IDs

Cookies 3. stran (C3S) jsou v současnosti nevyhnutelnou složkou reklamního ekosystému. Bez nich nelze cílit reklamu nebo efektivně spravovat a optimalizovat kampaně. Už dnes jsou však C3S na internetu výrazně omezeny – momentálně hlavně v prohlížečích Safari a Firefox...

pokračovat ve čtení
IAB Europe: Economic Trends Forum

IAB Europe: Economic Trends Forum

Jaký je odhad výdajů na trhu digitální reklamy pro rok 2022? Pod vedením Daniela Knappa, hlavního ekonoma IAB Europe, byl 30. listopadu 2021 zorganizovaný webinář, kde fórum ekonomických trendů představilo prognózu vývoje trhu na následující rok. Víte, jaký je...

pokračovat ve čtení

Pilot CPEx brandingu bez návrháře

V CPExu zjednodušujeme nákup. Využijte vlastní kreativu! Až doposud museli inzerenti a agentury při nákupu brandingu ve formátu 2000x1400px na plochách CPEXu využívat kreativy, které prošly přes CPEx návrhář. Snažíme se našim klientům neustále zjednodušovat nákup, a...

pokračovat ve čtení
Výsledky testu Next-Generation IDs s Adformem

Výsledky testu Next-Generation IDs s Adformem

LEPŠÍ VÝSLEDKY DÍKY NEXT-GENERATION IDS NEŽ POMOCÍ C3S? V CPExu pokračujeme v testování Next-Generation IDs. První test proběhl na kampani Sazky a na výsledky se můžete podívat v krátké prezentaci. Druhý test jsme uskutečnili v červnu 2021 ve spolupráci s DSP Adform,...

pokračovat ve čtení

SChain Standard

Díky SChain Standard příjmy z DV360 nejsou ohroženy! IAB vyvinul standard pro zvýšení transparentnosti programatického nákupu, který umožňuje buyerům zjistit, kdo všechno se podílí na prodeji a přeprodeji daného bid requestu. První velký buyer, který začal SChain od...

pokračovat ve čtení