CPEx blog

Držíme vás v obraze

Case study: CPEx zvyšuje CTR pomocí AI audiencí

V digitální reklamě je datové cílení klíčovou součástí úspěchu. V CPExu jsme se rozhodli posunout hranice a využít umělou inteligenci a strojové učení pro dosažení ještě lepších výsledků. Ve spolupráci s Alzou jsme provedli A/B test, kde jsme porovnávali CTR původního...

pokračovat ve čtení
Rozšiřujeme a zpřesňujeme naše datové audience

Rozšiřujeme a zpřesňujeme naše datové audience

Kvalitní cílení je alfou a omegou kampaní. Vyzkoušejte nová publika sestavená s využitím umělé inteligence. CPEx je již od roku 2014 průkopníkem datového cílení v RTB kampaních. Od té doby se rozšířilo portfolio webů, ze kterých data sbíráme, ale hlavně se rozvíjely...

pokračovat ve čtení
Nové možnosti u formátů Skin a Interscroller.

Nové možnosti u formátů Skin a Interscroller.

Skin a Interscroller patří mezi nejoblíbenější formáty awareness kampaní. Dosud bylo jejich nasazení komplikováno nutností použít CPEx návrhář. Pro větší pohodlí inzerentů jsme upravili vykreslovací knihovny pro formáty Skin (branding) a Interscroller. Již není...

pokračovat ve čtení

Nový CEO

Od 1. října se výkonným ředitelem Czech Publisher Exchange (CPEx) stal Lukáš Šmol, který na pozici nahradil Davida Voráčka. Lukášovou klíčovou prioritou je příprava na omezení cookies třetích stran. Lukáš v CPExu působí od roku 2017 na pozici vedoucího produkčního...

pokračovat ve čtení
Bezpečnost a segmentace dat u sázkové platformy

Bezpečnost a segmentace dat u sázkové platformy

Inspirativní rozhovor s Jaromírem Dvořáčkem o tom jak Terabito řeší bezpečnost dat a segmentaci. Například o sdílení dat mezi konkurenty. V minulém roce Terabito začalo spolupracovat s nově vznikající sázkovou platformou působící na asijském trhu. A přestože v...

pokračovat ve čtení
Case study: Czech Ad ID – Proof Of Concept Test

Case study: Czech Ad ID – Proof Of Concept Test

Ve snaze vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu vzniklo Czech Ad ID jako společný projekt sdružení CPEx a společnosti Seznam.  V dubnu a květnu 2022 jsme v CPExu společně s Mediální skupinou MAFRA, agenturou GroupM a...

pokračovat ve čtení

Ohrožují cookies třetích stran soukromí?

Cookies třetích stran Téma cookies a cookies 3. stran má mnoho aspektů a je velmi těžké je zjednodušit a srozumitelně popsat. Toto je první ze série článků, které v CPEx vydáváme. Naším cílem je více vysvětlit dopady opatření, které se dnes přijímají, a také důsledky...

pokračovat ve čtení
Case study: Next-Generation IDs

Case study: Next-Generation IDs

Cookies 3. stran (C3S) jsou v současnosti nevyhnutelnou složkou reklamního ekosystému. Bez nich nelze cílit reklamu nebo efektivně spravovat a optimalizovat kampaně. Už dnes jsou však C3S na internetu výrazně omezeny – momentálně hlavně v prohlížečích Safari a Firefox...

pokračovat ve čtení
IAB Europe: Economic Trends Forum

IAB Europe: Economic Trends Forum

Jaký je odhad výdajů na trhu digitální reklamy pro rok 2022? Pod vedením Daniela Knappa, hlavního ekonoma IAB Europe, byl 30. listopadu 2021 zorganizovaný webinář, kde fórum ekonomických trendů představilo prognózu vývoje trhu na následující rok. Víte, jaký je...

pokračovat ve čtení

Pilot CPEx brandingu bez návrháře

V CPExu zjednodušujeme nákup. Využijte vlastní kreativu! Až doposud museli inzerenti a agentury při nákupu brandingu ve formátu 2000x1400px na plochách CPEXu využívat kreativy, které prošly přes CPEx návrhář. Snažíme se našim klientům neustále zjednodušovat nákup, a...

pokračovat ve čtení
Výsledky testu Next-Generation IDs s Adformem

Výsledky testu Next-Generation IDs s Adformem

LEPŠÍ VÝSLEDKY DÍKY NEXT-GENERATION IDS NEŽ POMOCÍ C3S? V CPExu pokračujeme v testování Next-Generation IDs. První test proběhl na kampani Sazky a na výsledky se můžete podívat v krátké prezentaci. Druhý test jsme uskutečnili v červnu 2021 ve spolupráci s DSP Adform,...

pokračovat ve čtení