CPEx blog /

Case study: Czech Ad ID – Proof Of Concept Test

27. července 2022

Ve snaze vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu vzniklo Czech Ad ID jako společný projekt sdružení CPEx a společnosti Seznam. 

V dubnu a květnu 2022 jsme v CPExu společně s Mediální skupinou MAFRA, agenturou GroupM a technologickými partnery Adformem a Magnitem uskutečnili první produkční test Czech Ad ID na tuzemském trhu. Cílem testu bylo změřit přínos Czech Ad ID v cookieless prostředí.

V níže uvedené prezentaci naleznete podrobnější informace o výsledcích použití Czech Ad ID v konkrétní kampani. V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu o využití Czech Ad ID se na nás můžete obrátit na – lukas@cpex.cz

Chcete vědět, kam se posouvá RTB?

Odebírejte náš newsletter!

Další články ze světa RTB

Nový CEO

Od 1. října se výkonným ředitelem Czech Publisher Exchange (CPEx) stal Lukáš Šmol, který na pozici nahradil Davida Voráčka. Lukášovou klíčovou prioritou je příprava na omezení cookies třetích stran. Lukáš v CPExu působí od roku 2017 na pozici vedoucího produkčního...