CPEx blog /

Case study: Czech Ad ID – Proof Of Concept Test

27. července 2022

Ve snaze vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu vzniklo Czech Ad ID jako společný projekt sdružení CPEx a společnosti Seznam. 

V dubnu a květnu 2022 jsme v CPExu společně s Mediální skupinou MAFRA, agenturou GroupM a technologickými partnery Adformem a Magnitem uskutečnili první produkční test Czech Ad ID na tuzemském trhu. Cílem testu bylo změřit přínos Czech Ad ID v cookieless prostředí.

V níže uvedené prezentaci naleznete podrobnější informace o výsledcích použití Czech Ad ID v konkrétní kampani. V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu o využití Czech Ad ID se na nás můžete obrátit na – lukas@cpex.cz

Chcete vědět, kam se posouvá RTB?

Odebírejte náš newsletter!

Další články ze světa RTB

Ohrožují cookies třetích stran soukromí?

Cookies třetích stran Téma cookies a cookies 3. stran má mnoho aspektů a je velmi těžké je zjednodušit a srozumitelně popsat. Toto je první ze série článků, které v CPEx vydáváme. Naším cílem je více vysvětlit dopady opatření, které se dnes přijímají, a také důsledky...

pokračovat ve čtení