Konec cookies třetích stran v prohlížeči Google Chrome je na spadnutí. Cílenou internetovou inzerci tak čekají velké změny, na které se v CPExu dlouhodobě připravujeme. Spojili jsme síly se společností Seznam.cz a vytvořili jednotný standard Czech ad ID pro reklamní...
CPEx blog /
Case study: Czech Ad ID – Proof Of Concept Test
Ve snaze vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu vzniklo Czech Ad ID jako společný projekt sdružení CPEx a společnosti Seznam. V dubnu a květnu 2022 jsme v CPExu společně s Mediální skupinou MAFRA, agenturou GroupM a...
IAB Tech Lab přichází v reakci na konec cookies třetích stran se standardem Seller-Defined Audiences
IAB Tech Lab Standard: Seller-Defined Audiences (SDA) Jedním z pozitivních dopadů konce cookies třetích stran je, že umožní vydavatelům převzít kontrolu nad vlastními daty. IAB Tech Lab přichází se standardem Seller Defined Audiences, který má vydavatelům umožnit...
Ohrožují cookies třetích stran soukromí?
Cookies třetích stran Téma cookies a cookies 3. stran má mnoho aspektů a je velmi těžké je zjednodušit a srozumitelně popsat. Toto je první ze série článků, které v CPEx vydáváme. Naším cílem je více vysvětlit dopady opatření, které se dnes přijímají, a také důsledky...