CPEx blog /

#case study

Case study: CPEx zvyšuje CTR pomocí AI audiencí

V digitální reklamě je datové cílení klíčovou součástí úspěchu. V CPExu jsme se rozhodli posunout hranice a využít umělou inteligenci a strojové učení pro dosažení ještě lepších výsledků. Ve spolupráci s Alzou jsme provedli A/B test, kde jsme porovnávali CTR původního...

pokračovat ve čtení
Case study: Czech Ad ID – Proof Of Concept Test

Case study: Czech Ad ID – Proof Of Concept Test

Ve snaze vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu vzniklo Czech Ad ID jako společný projekt sdružení CPEx a společnosti Seznam.  V dubnu a květnu 2022 jsme v CPExu společně s Mediální skupinou MAFRA, agenturou GroupM a...

pokračovat ve čtení
Case study: Next-Generation IDs

Case study: Next-Generation IDs

Cookies 3. stran (C3S) jsou v současnosti nevyhnutelnou složkou reklamního ekosystému. Bez nich nelze cílit reklamu nebo efektivně spravovat a optimalizovat kampaně. Už dnes jsou však C3S na internetu výrazně omezeny – momentálně hlavně v prohlížečích Safari a Firefox...

pokračovat ve čtení
Výsledky testu Next-Generation IDs s Adformem

Výsledky testu Next-Generation IDs s Adformem

LEPŠÍ VÝSLEDKY DÍKY NEXT-GENERATION IDS NEŽ POMOCÍ C3S? V CPExu pokračujeme v testování Next-Generation IDs. První test proběhl na kampani Sazky a na výsledky se můžete podívat v krátké prezentaci. Druhý test jsme uskutečnili v červnu 2021 ve spolupráci s DSP Adform,...

pokračovat ve čtení