V digitální reklamě je datové cílení klíčovou součástí úspěchu. V CPExu jsme se rozhodli posunout hranice a využít umělou inteligenci a strojové učení pro dosažení ještě lepších výsledků. Ve spolupráci s Alzou jsme provedli A/B test, kde jsme porovnávali CTR původního...
CPEx blog /
Case study: Czech Ad ID – Proof Of Concept Test
Ve snaze vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu vzniklo Czech Ad ID jako společný projekt sdružení CPEx a společnosti Seznam. V dubnu a květnu 2022 jsme v CPExu společně s Mediální skupinou MAFRA, agenturou GroupM a...
Case study: Next-Generation IDs
Cookies 3. stran (C3S) jsou v současnosti nevyhnutelnou složkou reklamního ekosystému. Bez nich nelze cílit reklamu nebo efektivně spravovat a optimalizovat kampaně. Už dnes jsou však C3S na internetu výrazně omezeny – momentálně hlavně v prohlížečích Safari a Firefox...
Výsledky testu Next-Generation IDs s Adformem
LEPŠÍ VÝSLEDKY DÍKY NEXT-GENERATION IDS NEŽ POMOCÍ C3S? V CPExu pokračujeme v testování Next-Generation IDs. První test proběhl na kampani Sazky a na výsledky se můžete podívat v krátké prezentaci. Druhý test jsme uskutečnili v červnu 2021 ve spolupráci s DSP Adform,...