CPEx blog /

Case study: Next-Generation IDs

22. února 2022

Cookies 3. stran (C3S) jsou v současnosti nevyhnutelnou složkou reklamního ekosystému. Bez nich nelze cílit reklamu nebo efektivně spravovat a optimalizovat kampaně. Už dnes jsou však C3S na internetu výrazně omezeny – momentálně hlavně v prohlížečích Safari a Firefox a brzy i v nejpoužívanějším prohlížeči Chrome. To tvoří poměrně velkou skupinu uživatelů, kterou dnes nelze pomocí programatických kampaní efektivně zasáhnout.

Jedním z řešení tohoto problému mohou být identifikátory, kterým v CPExu souhrně říkáme Next-Generation IDs. Začátkem léta 2021 jsme ve spolupráci s Adformem, agenturou AdexpresSazkou udělali test, který prokázal, že použití Next-Generation IDs (v tomto případě ID5, PubCommon IDCriteo ID) umožní inzerentům zasáhnout uživatele bez C3S a zároveň kampaň řídit a optimalizovat.

Podrobnější informace naleznete v prezentaci níže. V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu o využití těchto IDs ve své kampani se na nás můžete obrátit – lukas@cpex.cz.

Chcete vědět, kam se posouvá RTB?

Odebírejte náš newsletter!

Další články ze světa RTB

Nový CEO

Od 1. října se výkonným ředitelem Czech Publisher Exchange (CPEx) stal Lukáš Šmol, který na pozici nahradil Davida Voráčka. Lukášovou klíčovou prioritou je příprava na omezení cookies třetích stran. Lukáš v CPExu působí od roku 2017 na pozici vedoucího produkčního...