CPEx blog /

Case study – Next-Generation IDs

22. února 2022

Cookies 3. stran (C3S) jsou v současnosti nevyhnutelnou složkou reklamního ekosystému. Bez nich nelze cílit reklamu nebo efektivně spravovat a optimalizovat kampaně. Už dnes jsou však C3S na internetu výrazně omezeny – momentálně hlavně v prohlížečích Safari a Firefox a brzy i v nejpoužívanějším prohlížeči Chrome. To tvoří poměrně velkou skupinu uživatelů, kterou dnes nelze pomocí programatických kampaní efektivně zasáhnout.

Jedním z řešení tohoto problému mohou být identifikátory, kterým v CPExu souhrně říkáme Next-Generation IDs. Začátkem léta 2021 jsme ve spolupráci s Adformem, agenturou AdexpresSazkou udělali test, který prokázal, že použití Next-Generation IDs (v tomto případě ID5, PubCommon IDCriteo ID) umožní inzerentům zasáhnout uživatele bez C3S a zároveň kampaň řídit a optimalizovat.

Podrobnější informace naleznete v prezentaci níže. V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu o využití těchto IDs ve své kampani se na nás můžete obrátit – lukas@cpex.cz.

Chcete vědět, kam se posouvá RTB?

Odebírejte náš newsletter!

Další články ze světa RTB

Ohrožují cookies třetích stran soukromí?

Cookies třetích stran Téma cookies a cookies 3. stran má mnoho aspektů a je velmi těžké je zjednodušit a srozumitelně popsat. Toto je první ze série článků, které v CPEx vydáváme. Naším cílem je více vysvětlit dopady opatření, které se dnes přijímají, a také důsledky...

pokračovat ve čtení