CPEx blog /

IAB Europe: Economic Trends Forum

20. ledna 2022

Jaký je odhad výdajů na trhu digitální reklamy pro rok 2022?

Pod vedením Daniela Knappa, hlavního ekonoma IAB Europe, byl 30. listopadu 2021 zorganizovaný webinář, kde fórum ekonomických trendů představilo prognózu vývoje trhu na následující rok.

Víte, jaký je dlouhodobý odhad výdajů na reklamu pro rok 2022? V porovnání s rokem 2021 se nyní sice očekává nižší růst výdajů, ale i tak v porovnání s průměrem za roky 2012 – 2019 budou výdaje růst. Podívejte se na celý webinář, kde se podrobně dozvíte, co můžeme v roce 2022 na trhu digitální reklamy a marketingu očekávat.

Chcete vědět, kam se posouvá RTB?

Odebírejte náš newsletter!

Další články ze světa RTB

Nový CEO

Od 1. října se výkonným ředitelem Czech Publisher Exchange (CPEx) stal Lukáš Šmol, který na pozici nahradil Davida Voráčka. Lukášovou klíčovou prioritou je příprava na omezení cookies třetích stran. Lukáš v CPExu působí od roku 2017 na pozici vedoucího produkčního...