CPEx blog /

Nové možnosti u formátů Skin a Interscroller.

1. listopadu 2022

Skin a Interscroller patří mezi nejoblíbenější formáty awareness kampaní. Dosud bylo jejich nasazení komplikováno nutností použít CPEx návrhář.

Pro větší pohodlí inzerentů jsme upravili vykreslovací knihovny pro formáty Skin (branding) a Interscroller. Již není potřeba používat CPEx návrhář. Kreativy vkládejte přímo do DSP podobně jako u standardních bannerů. Navíc u Skinu nyní stačí pouze 1 kreativa pro šířku obsahu 1080 px. Bližší podrobnosti najdete ve specifikaci – https://www.cpex.cz/pro-inzerenty/reklamni-formaty/skin-branding/.

Pokud v kampani ponecháte kreativy generované z návrháře, budou fungovat i nadále. Pro nové kreativy již není používání návrháře žádoucí. 

Máte zájem o Skin či Interscoller deal? Martin Fiala (martin@cpex.cz, +420 734 171 347) s vámi rád probere všechny možnosti. 
V případě technických dotazů k formátům prosím kontaktujte Františka Kováříka (frantisek@cpex.cz).

Chcete vědět, kam se posouvá RTB?

Odebírejte náš newsletter!

Další články ze světa RTB

Nový CEO

Od 1. října se výkonným ředitelem Czech Publisher Exchange (CPEx) stal Lukáš Šmol, který na pozici nahradil Davida Voráčka. Lukášovou klíčovou prioritou je příprava na omezení cookies třetích stran. Lukáš v CPExu působí od roku 2017 na pozici vedoucího produkčního...