Skin a Interscroller patří mezi nejoblíbenější formáty awareness kampaní. Dosud bylo jejich nasazení komplikováno nutností použít CPEx návrhář.
Pro větší pohodlí inzerentů jsme upravili vykreslovací knihovny pro formáty Skin (branding) a Interscroller. Již není potřeba používat CPEx návrhář. Kreativy vkládejte přímo do DSP podobně jako u standardních bannerů. Navíc u Skinu nyní stačí pouze 1 kreativa pro šířku obsahu 1080 px. Bližší podrobnosti najdete ve specifikaci – https://www.cpex.cz/pro-inzerenty/reklamni-formaty/skin-branding/.
Pokud v kampani ponecháte kreativy generované z návrháře, budou fungovat i nadále. Pro nové kreativy již není používání návrháře žádoucí.
Máte zájem o Skin či Interscoller deal? Martin Fiala (martin@cpex.cz, +420 734 171 347) s vámi rád probere všechny možnosti.
V případě technických dotazů k formátům prosím kontaktujte Františka Kováříka (frantisek@cpex.cz).