CPEx blog /

Nové možnosti u formátů Skin a Interscroller.

1. listopadu 2022

Skin a Interscroller patří mezi nejoblíbenější formáty awareness kampaní. Dosud bylo jejich nasazení komplikováno nutností použít CPEx návrhář.

Pro větší pohodlí inzerentů jsme upravili vykreslovací knihovny pro formáty Skin (branding) a Interscroller. Již není potřeba používat CPEx návrhář. Kreativy vkládejte přímo do DSP podobně jako u standardních bannerů. Navíc u Skinu nyní stačí pouze 1 kreativa pro šířku obsahu 1080 px. Bližší podrobnosti najdete ve specifikaci – https://www.cpex.cz/pro-inzerenty/reklamni-formaty/skin-branding/.

Pokud v kampani ponecháte kreativy generované z návrháře, budou fungovat i nadále. Pro nové kreativy již není používání návrháře žádoucí. 

Máte zájem o Skin či Interscoller deal? Martin Fiala (martin@cpex.cz, +420 734 171 347) s vámi rád probere všechny možnosti. 
V případě technických dotazů k formátům prosím kontaktujte Františka Kováříka (frantisek@cpex.cz).

Chcete vědět, kam se posouvá RTB?

Odebírejte náš newsletter!

Další články ze světa RTB

Novým výkonným ředitelem CPEx se stane Filip Hromek

Novým výkonným ředitelem CPEx se stane Filip Hromek

Czech Publisher Exchange (CPEx) hlásí změny ve vedení. Od 1. ledna 2025 se výkonným ředitelem společnosti stane Filip Hromek, který na této pozici nahradí Lukáše Šmola. Jednou z hlavních priorit pro nového ředitele bude rozšíření Czech Ad ID a zatraktivnit možnosti...

číst více

Case study: CPEx zvyšuje CTR pomocí AI audiencí

V digitální reklamě je datové cílení klíčovou součástí úspěchu. V CPExu jsme se rozhodli posunout hranice a využít umělou inteligenci a strojové učení pro dosažení ještě lepších výsledků. Ve spolupráci s Alzou jsme provedli A/B test, kde jsme porovnávali CTR původního...

číst více