CPEx blog /

Pilot CPEx brandingu bez návrháře

19. ledna 2022

V CPExu zjednodušujeme nákup. Využijte vlastní kreativu!

Až doposud museli inzerenti a agentury při nákupu brandingu ve formátu 2000x1400px na plochách CPEXu využívat kreativy, které prošly přes CPEx návrhář. Snažíme se našim klientům neustále zjednodušovat nákup, a proto postupně aktualizujeme veškeré formáty tak, aby klient mohl využít vlastní kreativu ve formě obrázku nebo HTML5.

Toto jednodušší nasazení brandingu je již dnes dostupné na webech dvou předních českých publisherů. A postupně rozšíříme i na další weby.

Zaujala vás tato aktualita? Máte otázky? Kontaktujte nás na emailu frantisek@cpex.cz.

Chcete vědět, kam se posouvá RTB?

Odebírejte náš newsletter!

Další články ze světa RTB

Novým výkonným ředitelem CPEx se stane Filip Hromek

Novým výkonným ředitelem CPEx se stane Filip Hromek

Czech Publisher Exchange (CPEx) hlásí změny ve vedení. Od 1. ledna 2025 se výkonným ředitelem společnosti stane Filip Hromek, který na této pozici nahradí Lukáše Šmola. Jednou z hlavních priorit pro nového ředitele bude rozšíření Czech Ad ID a zatraktivnit možnosti...

číst více

Case study: CPEx zvyšuje CTR pomocí AI audiencí

V digitální reklamě je datové cílení klíčovou součástí úspěchu. V CPExu jsme se rozhodli posunout hranice a využít umělou inteligenci a strojové učení pro dosažení ještě lepších výsledků. Ve spolupráci s Alzou jsme provedli A/B test, kde jsme porovnávali CTR původního...

číst více