CPEx blog /

SChain Standard

17. ledna 2022

Díky SChain Standard příjmy z DV360 nejsou ohroženy!

IAB vyvinul standard pro zvýšení transparentnosti programatického nákupu, který umožňuje buyerům zjistit, kdo všechno se podílí na prodeji a přeprodeji daného bid requestu. První velký buyer, který začal SChain od 1. 11. 2021 využívat je Google DV360. CPEx měl tento standard na svých Prebid a server-to-server integracích nasazený už v předstihu, takže příjmy z DV360 nejsou ohroženy. Na CPExí sellers.json se můžete podívat na našem webu.

V případě otázek se na nás neváhejte obrátit na emailové adrese lukas@cpex.cz.

Chcete vědět, kam se posouvá RTB?

Odebírejte náš newsletter!

Další články ze světa RTB

Novým výkonným ředitelem CPEx se stane Filip Hromek

Novým výkonným ředitelem CPEx se stane Filip Hromek

Czech Publisher Exchange (CPEx) hlásí změny ve vedení. Od 1. ledna 2025 se výkonným ředitelem společnosti stane Filip Hromek, který na této pozici nahradí Lukáše Šmola. Jednou z hlavních priorit pro nového ředitele bude rozšíření Czech Ad ID a zatraktivnit možnosti...

číst více

Case study: CPEx zvyšuje CTR pomocí AI audiencí

V digitální reklamě je datové cílení klíčovou součástí úspěchu. V CPExu jsme se rozhodli posunout hranice a využít umělou inteligenci a strojové učení pro dosažení ještě lepších výsledků. Ve spolupráci s Alzou jsme provedli A/B test, kde jsme porovnávali CTR původního...

číst více