Czech Publisher Exchange vám nabízí kromě standardních možnosti cílení na vybrané plochy také cílení na uživatele v konkrétním segmentu – CPEx Audience.
„V kampani Travelportal.cz na prodej zájezdů měla publika CPExu ještě lepší konverzní výkon než dlouhodobě nejvýkonnější display zdroj (behaviorální cílení na Seznamu). V kombinaci s retargetingem byl post-click konverzní poměr srovnatelný s PPC inzercí.“
Dan Kafka, majitel a ředitel, Fragile Media
„Audience buying je skvělým způsobem přivádění nových a relevantních návštěvníků do internetových obchodů našich klientů. Při vhodně zvoleném publiku správném nastavení kampaně mají dle našich zkušeností kampaně nižší bounce rate, vyšší konverzní poměr a také vyšší míru prokliku.“
Denis Wanča, RTB Manager, Acomware
„Cílení na publika CPExu výrazně zvyšuje relevanci reklam, a tedy i kvalitu návštěvnosti stránek našich klientů. Proto se snažíme je v kampaních často využívat.“
Miloš Kriššák, Performance Display Manager, H1.cz
„Při nákupu audience targetingu u CPExu jsme dosáhli dobrých výsledků srovnatelných s retargetovacími kampaněmi.“
David Bauckmann, spolumajitel, Effectix
„Omnicom od počátku úzce spolupracuje s CPEX v oblasti segmentace dat pro cílení kampaní a velice oceňuje aktivity CPEX na poli práci s (z naší perspektivy) 3rd party daty, která českému RTB ekosystému doposud velice chyběla.“
Jan Poštulka, Head Digital Strategist, Omnicom Media Group
CPEx sbírá pomocí analytického nástroje Adobe Audience Manager data o pohybu uživatelů z více než 80 webů českého internetu, které měsíčně navštíví přes 5 miliónů unikátních uživatelů. Na základě těchto dat pak tvoří inzerentům na míru konkrétní publika. Pokud např. přijde módní značka se zájmem o cílení na mladé ženy se zájmem na módu, dokážeme pro ni vytvořit publikum na základě častých návštěv módních sekcí našich webů jako jsou módní sekce Ona iDNES, rubrika Móda a krása na Žena.cz, móda na Blesku pro ženy, móda na Dáma.cz nebo móda na Kafe.cz. Díky širokému spektru zapojených webů s vysokou návštěvností dokážeme inzerentům nabídnout vysoce relevantní publika.
Díky cílení na publika dokážete zasáhnout relevantní uživatele s mnohem vyšší efektivitou než při standardním cílení na umístění. Díky tomu jsou kampaně cílené na publika účinnější – ať už jde o míru prokliku, kvalitu návštěvnosti či konverzní poměr.
Kampaně inzerenti nebo agentury realizují přes DSP (Demand Side Platform) stejně jako jiné kampaně. V DSP se pouze k dané aktivitě přiřadí deal id, které pro inzerenty připraví CPEx na základě zadání klienta.
K nákupu konkrétního publika stačí následující 3 kroky:
V rámci spolupráce vám samozřejmě poskytneme plnou podporu a budeme s vám spolupracovat na optimalizaci kampaně tak, aby fungovala podle vašich představ.
Ano, od 11. prosince 2014 mají inzerenti k dispozici vybraná publika CPExu v nejpoužívanějším DSP na našem trhu – Adformu. Stačí vybrat příslušné publikum v záložce cílení (obrázek se po kliknutí zvětší):
Pokud máte zájem o konkrétní publikum, které v Adformu není, dejte nám vědět!
Kontaktní osoba:
Matěj Novák, ředitel
matej zavináč cpex.cz