Jak nakupovat na CPExu

Máte-li zájem o nákup ploch Czech Publisher Exchange, máte v zásadě tři možnosti.

1. Přímo přes CPEx

Vaši kampaň nastavíme s využitím pokročilých reklamních a datových systémů tak, aby se zobrazovala správnému publiku a na místech, kde bude opravdu vidět. Samozřejmostí je průběžná optimalizace dle domluvených cílů a pravidelný reporting.

Využíváme pokročilé DSP Xandr Invest (dříve známé pod názvem AppNexus), kontaktujte nás pro více informací.

2. Vlastní DSP

Pokud si chcete kampaně spravovat sami a mít nad nimi plnou kontrolu, budete potřebovat nástroj DSP (Demand Side Platform). DSP je nástroj, který umožňuje klientům správu reklamních kampaní podobně jako třeba Google AdWords nebo Seznam Sklik. DSP je na světě řádově několik stovek, na českém trhu je výběr omezenější.

3. Agentura

Pokud si nechcete spravovat kampaně sami, můžete také využít služeb agentury. Agentur, které v ČR spravují RTB kampaně je více, pokud chcete dobře vybrat, ptejte se hlavně na zkušenosti a výsledky.