CPEx blog /

Case study: Next-Generation IDs

22. února 2022

Cookies 3. stran (C3S) jsou v současnosti nevyhnutelnou složkou reklamního ekosystému. Bez nich nelze cílit reklamu nebo efektivně spravovat a optimalizovat kampaně. Už dnes jsou však C3S na internetu výrazně omezeny – momentálně hlavně v prohlížečích Safari a Firefox a brzy i v nejpoužívanějším prohlížeči Chrome. To tvoří poměrně velkou skupinu uživatelů, kterou dnes nelze pomocí programatických kampaní efektivně zasáhnout.

Jedním z řešení tohoto problému mohou být identifikátory, kterým v CPExu souhrně říkáme Next-Generation IDs. Začátkem léta 2021 jsme ve spolupráci s Adformem, agenturou AdexpresSazkou udělali test, který prokázal, že použití Next-Generation IDs (v tomto případě ID5, PubCommon IDCriteo ID) umožní inzerentům zasáhnout uživatele bez C3S a zároveň kampaň řídit a optimalizovat.

Podrobnější informace naleznete v prezentaci níže. V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu o využití těchto IDs ve své kampani se na nás můžete obrátit – lukas@cpex.cz.

Chcete vědět, kam se posouvá RTB?

Odebírejte náš newsletter!

Další články ze světa RTB

Novým výkonným ředitelem CPEx se stane Filip Hromek

Novým výkonným ředitelem CPEx se stane Filip Hromek

Czech Publisher Exchange (CPEx) hlásí změny ve vedení. Od 1. ledna 2025 se výkonným ředitelem společnosti stane Filip Hromek, který na této pozici nahradí Lukáše Šmola. Jednou z hlavních priorit pro nového ředitele bude rozšíření Czech Ad ID a zatraktivnit možnosti...

číst více

Case study: CPEx zvyšuje CTR pomocí AI audiencí

V digitální reklamě je datové cílení klíčovou součástí úspěchu. V CPExu jsme se rozhodli posunout hranice a využít umělou inteligenci a strojové učení pro dosažení ještě lepších výsledků. Ve spolupráci s Alzou jsme provedli A/B test, kde jsme porovnávali CTR původního...

číst více