Czech Publisher Exchange (CPEx) hlásí změny ve vedení. Od 1. ledna 2025 se výkonným ředitelem společnosti stane Filip Hromek, který na této pozici nahradí Lukáše Šmola. Jednou z hlavních priorit pro nového ředitele bude rozšíření Czech Ad ID a zatraktivnit možnosti inzerce, které CPEx prostřednictvím technologických inovací poskytuje zapojeným vydavatelům a jejich inzerentům.
„Jsme velmi rádi, že můžeme přivítat Filipa Hromka jako nového výkonného ředitele CPEx. Věříme, že přinese do CPExu nové impulsy, které nám pomohou dále rozvíjet služby poskytované našim partnerům a členům. Mezi jeho klíčové cíle bude patřit rozvoj projektu Czech Ad ID a hledání technologických řešení pro ekosystém RTB. Jsme přesvědčeni, že pod jeho vedením CPEx dále posílí svou pozici na trhu a bude dále vnímán, jako lídr v implementaci nových technologií,“ završila oznámení o změnách ve vedení společnosti výkonná rada, kterou tvoří Pavel Vondrášek z Mafry, David Voráček z Economia, František Váňa z Vltava Labe Media, Jan Zubina z CNC a Monika Čápová z FTV Prima.
Filip Hromek aktuálně působí sedmým rokem ve skupině mediálních agentur GroupM na pozici Ads Activation & Media Solution Managing Director, kde vede týmy realizující programatické kampaně skrze reklamní platformy jako jsou Xandr, Adform, DV360, The Trade Desk, Google Ads, Meta a další. Zkušenosti ze strany vydavatele získal v Seznam.cz, kde byl zodpovědný za monetizaci reklamního prostoru prostřednictvím RTB, výběr a implementaci nových SSP do reklamního systému. Digitálnímu marketingu se věnuje od roku 2011, kdy nastoupil do nezávislé mediální agentury Adexpres, zde vybudoval RTB a Ad Operations tým.
„S ubývajícími možnostmi využití 3rd party cookies se i RTB trh mění, je potřeba hledat nové technologické cesty, jak inzerentům umožnit efektivně realizovat digitální kampaně a lokálním vydavatelům poskytnout zdroje k tvorbě kvalitního obsahu prostřednictvím monetizace reklamních ploch. Je to výzva, při jejímž řešení mohu využít své dosavadní zkušenosti ze strany mediální agentury i vydavatele,“ říká Filip Hromek.
Czech Ad ID je nové společné řešení vybraných vydavatelů pro cílení online reklamy. Jde o reklamní identifikátor postavený na přihlašování, který má nahradit dosud dominantní cílení založené na cookies třetích stran.
