CPEx blog /

Case study: Czech Ad ID – Proof Of Concept Test

27. července 2022

Ve snaze vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu vzniklo Czech Ad ID jako společný projekt sdružení CPEx a společnosti Seznam. 

V dubnu a květnu 2022 jsme v CPExu společně s Mediální skupinou MAFRA, agenturou GroupM a technologickými partnery Adformem a Magnitem uskutečnili první produkční test Czech Ad ID na tuzemském trhu. Cílem testu bylo změřit přínos Czech Ad ID v cookieless prostředí.

V níže uvedené prezentaci naleznete podrobnější informace o výsledcích použití Czech Ad ID v konkrétní kampani. V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu o využití Czech Ad ID se na nás můžete obrátit na – lukas@cpex.cz

Chcete vědět, kam se posouvá RTB?

Odebírejte náš newsletter!

Další články ze světa RTB

Novým výkonným ředitelem CPEx se stane Filip Hromek

Novým výkonným ředitelem CPEx se stane Filip Hromek

Czech Publisher Exchange (CPEx) hlásí změny ve vedení. Od 1. ledna 2025 se výkonným ředitelem společnosti stane Filip Hromek, který na této pozici nahradí Lukáše Šmola. Jednou z hlavních priorit pro nového ředitele bude rozšíření Czech Ad ID a zatraktivnit možnosti...

číst více

Case study: CPEx zvyšuje CTR pomocí AI audiencí

V digitální reklamě je datové cílení klíčovou součástí úspěchu. V CPExu jsme se rozhodli posunout hranice a využít umělou inteligenci a strojové učení pro dosažení ještě lepších výsledků. Ve spolupráci s Alzou jsme provedli A/B test, kde jsme porovnávali CTR původního...

číst více